DUYURU
İLİMİZ EMRİNE EK ATAMA İLE SÖZLEŞMELİ OLARAK ATANAN ÖĞRETMENLERİN DİKKATİNE
Bakanlığımızca 07/04/2017 tarihinde yapılan atama sonucuna göre sözleşmeli öğretmen ek atama olarak ilimiz emrine ataması yapılan öğretmen adaylarının Mebbis http:// ikgm.meb.gov.tr adresinde yapılan duyuru doğrultusunda aşağıdaki belgeleri şahsen atandıkları ilçe milli eğitim müdürlüklerine elden teslim etmeleri gerekmektedir. ;
a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,
b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon
Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da
İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu
belgenin onaylı örneğini,
c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt
içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,
ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi
sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi
felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik
formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)
d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden
Pedagojik Formasyon Belgesini,
e) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
f) Mal bildirimi (mal bildirimi formu için tıklayınız),
g) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,
ğ) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu
olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu.
h) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (Ek-1 için tıklayınız)
ı) sabıka belgesi
i) askerlik durum belgesi
Muvafakat belgesi için tıklayınız.