ENGELLİ ÖĞRETMEN ATAMA İŞLEMLERİ
2021 EKPSS kapsamında İlimiz emrine öğretmen olarak atamaları yapılanlardan İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLERİN, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 24/12/2021 tarihi mesai bitimine kadar Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Şubesi'ne başvuru yapmaları gerekmektedir.
İstenilen Belgeler :
1- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği
2- Pedagojik Formasyon Belgesi, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği
3- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi
4- Atamaya esas Engelli Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya onaylı örneği
5- Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden alınacak, öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair sağlık kurulu raporunun aslı veya onaylı örneği, (Covid-19 salgını nedeniyle bu atama dönemine münhasır olmak üzere, ataması gerçekleştirilen öğretmenlerin, sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü herhangi bir hastaneden alacakları sağlık kurulu raporu da kabul edilebilecektir.)
6- Kimlik fotokopisi
7- Elektronik başvuru formu
8- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
9- Adli sicil kaydı
10-Askerlik durum belgesi
11-Halen bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak görev yapanlar için muvafakat belgesi
12-Mal bildirim formu (Müdürlüğümüzde doldurulacaktır)
Engelli Öğretmen (EKPSS) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve BAŞKA İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen dilekçe örneğini Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Şubesi'ne elden ya da (atama04@meb.gov.tr) e-posta adresine en geç 22/12/2021 tarihi mesai bitimine kadar Müdürlüğümüzde olacak şekilde gönderilmesi gerekmektedir.
Dilekçe örneği için Tıklayınız.