İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST VE SÖZLEŞMELİ DESTEK PERSONELİNE (AŞÇI, AŞÇI YARDIMCISI) İLİŞKİN DUYURU
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ EMRİNE SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST VE SÖZLEŞMELİ DESTEK PERSONELİ (AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI) ATAMA İŞLEMLERİNE İLİŞKİN
DUYURU
-Adaylar, duyuru ekinde yer alan Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan açıklama kılavuzunu dikkatle okuyarak hareket etmelidirler.
-Adaylar, açıklama kılavuzunda belirtilen başvuru belgelerinin onaylı nüshalarını yarım kapak dosya içerisinde yine aynı kılavuzda belirtilen sıra ile 23 Mayıs 2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne elden veya iadeli taahhütlü olacak şekilde posta ile göndereceklerdir. (Teslim edilecek evrakların geçerliliği, asıllarına göre tespit edileceğinden, asıllarının da başvuru esnasında sunulması gerekmektedir.)
Adaylardan istenecek belgeler:
7201 sayılı Tebligat Kanunu çerçevesinde tebligat yapılmak suretiyle adaylardan istenecek belgeler;
1- Başvuru sonuç belgesi.
2- 2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi.
3- Diploma aslı veya onaylı örneği, (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 01.04.2022 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir).
4- Aşçı ve aşçı yardımcısı pozisyonuna yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge.
5- Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.
6-Tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu (fizyoterapist, aşçı veya aşçı yardımcısı görevini yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı olmadığını bildirir rapor)
7- 3 adet vesikalık fotoğraf.
8- Mal bildirimi.
9- -Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge
10--Nüfus cüzdanı fotokopisi
11- İkametgâh belgesi
12- -Askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge (erkekler için)
İlimize atanan sözleşmeli fizyoterapist ve sözleşmeli destek personelinin göreve başlamalarına ilişkin açıklamalar için TIKLAYINIZ.